Για να σας εξασφαλίσουμε άψογη εμπειρία στο site μας χρησιμοποιούμε cookies. Το κατάλαβα | Μάθετε περισσότερα
Saver logo

Αναζήτηση

Φορτιστές MacBook
Φορτιστές USB-C
Φορτιστές Κινητών
UPS
Επιστροφές και πολιτική πωλήσεων

1. ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Ο αγοραστής έχει δικαίωμα, μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες από την παραλαβή του προϊόντος, να υπαναχωρήσει εγγράφως από την αγορά, αποστέλλοντας με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (info@saver.gr) την υπαναχώρησή του στην Εταιρεία, με την υποχρέωση όμως να καλύψει το κόστος / δαπάνη επιστροφής του προϊόντος μέχρι το κατάστημα της Εταιρείας στην οδό βεΐκου 64 κουκάκι. Στην περίπτωση αυτή, η Εταιρεία μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες από την παραλαβή του ως μηνύματός του θα επιστρέψει στον αγοραστή τα χρήματα στον τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδείξει ο ίδιος στην υπαναχώρησή του. Για την έγκυρη υπαναχώρησή του αγοραστή θα πρέπει το προϊόν να επιστραφεί στην Εταιρεία στην αρχική του συσκευασία και να μην έχει υποστεί οποιαδήποτε ζημία ή φθορά.

  • Η επιστροφή μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο από την φόρμα επιστροφής προϊόντων  Ή εναλλακτικά  Οι παραγγελίες μου και μόνο με Courier γενική ταχυδρομική.
  • Οι επιστροφές ολοκληρώνονται εντός 30 εργάσιμων ημερών.
  • Για παραγγελίες που έχουνε γίνει μέσω του Skroutz θα πρέπει να απευθύνεστε μόνο στο Skroutz.

2. ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΧΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΟΥ

  • Το προϊόν να είναι καλά συσκευασμένο στην αρχική του συσκευασία. Αν το προϊόν είναι ήδη μέσα σε κουτί, για παράδειγμα ένα κινητό τηλέφωνο ή μία οθόνη laptop, ή μπαταρία laptop τότε πρόσθεσε ένα περιτύλιγμα ή μια σακούλα συσκευασίας, ώστε να μην τοποθετηθεί το voucher αποστολής πάνω στο πρωτότυπο κουτί.
  • Το δέμα της επιστροφής να περιλαμβάνει την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το δελτίο αποστολής - επιστροφής εάν η αγορά πραγματοποιήθηκε με τιμολόγιο.
  • Σε περίπτωση υπαναχώρησης ή παραλαβής λάθος προϊόντος το αίτημα επιστροφής πρέπει να καταχωρείται μέσα σε διάστημα 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος. Μετά από το διάστημα αυτό η επιστροφή δε μπορεί να γίνει δεκτή.

3. ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΜΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΜΕΝΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ

Σε περίπτωση υπαναχώρησης ή επιστροφής μη χρησιμοποιημένου προϊόντος, θα πρέπει επιπλέον να φροντίσεις:

  • Tο προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, με το σύνολο των εξαρτημάτων και των εντύπων που το συνοδεύουν. Θα πρέπει να βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση και να μην έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις (π.χ. προστατευτικά, καρτελάκια, ετικέτες Barcode).
  • Δεν μπορούμε να δεχτούμε επιστροφές στα προϊόντα με κατεστραμμένη, ελλιπή ή με εμφανή σημάδια φθοράς και να μην έχουν αφαιρεθεί οι ειδικές σημάνσεις (π.χ. προστατευτικά, καρτελάκια, ετικέτες Barcode).

Σε κάθε περίπτωση, η επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής Πώλησης κ.ο.κ.) - πιστώνονται μόνο μέσω τραπεζικού λογαριασμού.
Σε περίπτωση αλλαγής προϊόντων σε έκπτωση ή προσφορά, αυτά αλλάζονται στην εκάστοτε τιμή έκπτωσης ή προσφοράς και πάντα (όχι) νωρίτερα από τη λήξη των εκπτώσεων και των προσφορών και εντός του διαστήματος των 14 ημερών από την ημέρα της επιβεβαιωμένης παραλαβής της παραγγελίας εκ μέρους του αγοραστή.
Εάν η επιστροφή οφείλεται σε υπαιτιότητα της Εταιρείας, το κόστος επιστροφής βαραίνει την τελευταία.
Η επιστροφή θα γίνεται δεκτή μόνο κατόπιν έγκρισης της Εταιρείας και μετά από έλεγχο του επιστρεφόμενου προϊόντος.


4. ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ


ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε περίπτωση που το προϊόν φθάσει σε εσάς κατεστραμμένο, παρακαλούμε να μας ενημερώσετε (210 9219783) μέσα στις επόμενες 8 ώρες. Σε αντίθετη περίπτωση δεν θα μπορεί να πραγματοποιηθεί η επιστροφή. Το κόστος επιστροφής βαραίνει την Εταιρεία. Απαραίτητη προϋπόθεση για να γίνει δεκτή η επιστροφή είναι το προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία. Στο δέμα της επιστροφής θα πρέπει υποχρεωτικά να περιλαμβάνεται η απόδειξη αγοράς.

Κατά τη διαδικασία επιστροφής μπορεί να πραγματοποιηθεί είτε πίστωση του λογαριασμού σας για νέα ή μελλοντική αγορά είτε επιστροφή χρημάτων προς εσάς.

5. ΑΚΥΡΩΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

  • Ακυρώσεις  παραγγελιών γίνονται σε περιπτώσεις μη επικοινωνίας λόγω ελλιπών στοιχείων μη επικοινωνίας σε τηλεφωνικές απόπειρες συνομιλίας για διευθέτηση τυχόν προβλημάτων και λόγω αδιαφορίας.
  • Παραγγελίες με παραλαβή απο το κατάστημα έτοιμες για παραλαβή και ακυρώνονται μετά το πέρας τριών (3) ημερών από την ημερομηνία της παραγγελίας από την στιγμή που δεν παραλαμβάνονται. 
  • Παραγγελίες με αποστολή Courrier ακυρώνονται μετά το πέρας εφτά (7) ημερών από την ημερομηνία που προσπάθησε η Courrier να επικοινωνήσει μαζί σας για απορίες με την παραγγελία σας και ακύρωση παραγγελίας από τον πελάτη αφού έχει αναχωρήσει το προϊόν με Courrier δύναται να πραγματοποιηθεί αλλά υποχρεούται να καταβάλει το κόστος των μεταφορικών.
  • Παραγγελίες με που έχουν δηλωθεί ότι θα πληρωθούν με τραπεζική κατάθεση ακυρώνονται μετά το πέρας (2) ημερών από την ημερομηνία τοποθέτησης της παραγγελίας σας.

6. ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΗ ΕΓΓΥΗΣΗΣ:

Ανταλλακτικά Laptop - Επεξήγηση εγγυήσεις

Όλα τα ανταλλακτικά μας είναι 100% ελεγμένα και είναι πλήρως λειτουργικά. Σε περίπτωση καταστροφής του ανταλλακτικού, λόγω κακής χρήσης από τον πελάτη, το προϊόν δεν καλύπτεται από εγγύηση οπότε και δεν πιστώνεται σε περίπτωση επιστροφής.

  • Η τοποθέτηση του ή των ανταλλακτικών γίνεται με δική σας ευθύνη και δεν καλύπτονται από εγγύηση εάν διαπιστωθεί κακή χρήση.
  • Τα εξαρτήματα μας πρέπει να έχουν Ειδικο Λογοτύπο SAVER και το ειδικό barcode. Aλλιώς θα είναι άκυρο επιστροφής.
  • Σε περίπτωση υπαναχώρησης ή παραλαβής λάθος προϊόντος το αίτημα επιστροφής πρέπει να καταχωρείται μέσα σε διάστημα 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος. Μετά από το διάστημα αυτό η επιστροφή δε μπορεί να γίνει δεκτή.